Vásárlás menete
A Vásárlás feltételei és menete
Regisztráció
A Webshop tartalmának minden része elérhető bármely Vásárló számára, regisztráció nélkül, a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve.
Megrendelés
Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a Webshopban elérhető termékekre:
- Termék kiválasztása
A terméklapon látható az adott termék képe, valamint a kép mellett kiválasztható a termék mennyisége. A „Kosárba” feliratra kattintva a termék azonnal a kosárba helyezhető.
A termék képére kattintva jelenik meg termék nagyobb méretű képe. A termék alatt található a márka ismertetője, a termékleírás, és a termékről szóló tájékoztató.
A termék „Kosárba helyezését” követően folytatható a vásárlási folyamat, vagy a „Kosár” felületre lehet lépni a „Kosár megtekintése” gombra kattintva.
Ott, ahol a rendszer nem enged kisszámú terméket rendelni, rendelés limit van beállítva. Például, az áfonya tövek postán rendelhető minimális száma 4 db. Az Áfonya Kert saját autós szállítása esetén, illetve a kertészetben történő vásárlás esetén nincs vásárlási alsó limit.
- Kosár véglegesítése
A vásárlási folyamat következő lépése, hogy Vásárló a „Kosár” menüpontra kattintva ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek listáját, a kért mennyiséget. Ezen az oldalon összesítve látja a Vásárló a kosárba helyezett termékeket, valamint azok végösszegét.
Ezen az oldalon Vásárlónak lehetősége van a kosárból a termékek kivételére a piros „X” gombra kattintva, vagy a mennyiség módosítására a mennyiség átírásával majd a Kosár frissítését jelző gombra kattintva.
Ezen az oldalon van lehetőség kedvezményes kupon beváltására is.
- Számlázási és szállítási adatok megadása
A Vásárlás folytatáshoz a Vásárlónak a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kell kattintania.
A Pénztár oldalon kell megadni a számlázási és szállítási adatokat, pontos szállítási címmel, telefonszámmal. Ha nem találja a település listában az Ön települését, klikkeljen az Önhöz legközelebbire és a "megjegyzés" rovatba írja be a pontos címet! Legvégül, a vásárlás a „Rendelés Elküldése” gomb megnyomásával adható fel.
A Vásárlónak a megrendelés véglegesítése előtt el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és emailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható.
A rendelés feladása tehát a „Megrendelem” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.
- Termékek árának megfizetése
A Webshopban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Webshopban a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl.: 0 Ft-os ár). Ilyen esetekben Szolgáltató nem köteles a terméket a Webshopban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén a Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
A Termék árának megfizetésére banki előre utalással, valamint utánvéttel van lehetőség.
Adatbeviteli hibák javítása
Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webshopban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására (pl. termék törlése a kosárból a mennyiség módosítása, rendelési adatok módosítása). A rendelés feladásáig a vásárló visszalépéssel tud a korábbi oldalra visszalépni és megrendelését módosítani.
Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása, stb.
Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy módosítását. A hibás rendelés törlését a megrendeléskor/regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a megrendeléseket automatikus e-mail értesítésben visszaigazolja a Vásárló részére a megrendelés feladását.
Szolgáltató ezt követően külön e-mail-ben igazolja vissza a szerződés létrejöttét, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget, és a Szolgáltató elérhetőségi adatait.
A visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.
Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésre vonatkozó visszaigazoló emailt.
Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy bizonyos termékekből nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség a Vásárló kiszolgálásához (törekszünk arra, hogy mindig a legfrissebb készlettel dolgozzunk). Ebben az esetben Szolgáltató munkatársa e-mailben vagy a Vásárló által megadott telefonszámon informálja a Vásárlót és tájékoztatja az alternatív megoldásokról.
Fizetés
A vásárlás ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki Vásárló:
- választhat postai utánvétes vásárlást, amely esetben készpénzzel, vagy bankkártyával a futárnak kell fizetni
- az áfonya Kert saját autójával történő szállítást, mely esetben az átvételkor készpénzben van lehetőség fizetni
- átutalással megvalósuló teljesítés